Myynti- ja toimitusehdot

Seuraavat myynti-, toimitus- ja käyttöehdot koskevat tuotteiden ostamista verkkokaupasta www.mollyandmy.fi.

www.mollyandmy.fi on MollyogMy ApS:n omistuksessa.
Y-tunnus (CVR): 37137588

MollyogMy ApS
Blytækkervej 22
7000 Fredericia
Tanska
Puh: +45 6013 3644

Kaikki verkkosivustolla www.mollyandmy.fi. ilmoitetut hinnat ovat Tanskan kruunuissa (DKK) ja sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja.
Kaikki sopimukset tehdään tanskaksi. Tanskan kuluttajansuojalaki koskee kaikkia ostoksia verkkokaupassa www.mollyandmy.fi.

Maksaminen

Voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:

  • VISA

  • VISA Electron

  • Mastercard

  • Maestr

  • American Expres

  • Mobilepay

  • Paypal

Korttimaksu veloitetaan vasta, kun tuote on lähetetty varastoltamme.

Säilytämme vain ne henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä tilauksen toimittamiseksi. Emme voi siirtää korttitietojasi, veloittaa useampaan kertaan tai enemmän kuin tilauksen arvo.

3-D Secure -turvatoimenpiteet

1.11.2021 alkaen verkkomaksuissa on käytössä lisäturva. Joissakin tapauksissa vaaditaan MitID-tunnistautuminen:

  • Korttimaksu: MitID-sovellus tai tekstiviestikoodi vaaditaan

  • MobilePay: Ei vaadi MitID:tä

Kaikki nämä toimenpiteet ovat asiakkaan turvallisuuden varmistamiseksi.

Ostaminen jälleenmyyntitarkoituksessa on kielletty

Verkkokauppa www.mollyandmy.fi on suunnattu ainoastaan yksityisasiakkaille. Tilauksen tekeminen tarkoittaa, että vahvistat ettet toimi jälleenmyyjänä.
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, jos epäilemme sen olevan tehty jälleenmyyntitarkoituksessa.

Tuotteet

Verkkokaupassamme panostamme huolella valittuun tuotevalikoimaan ja kilpailukykyisiin hintoihin. Myymme myös omia tuotteitamme, kuten koruja, mekkoja ja perustuotteita, jotka on kehitetty yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa.

Tarjoamme varastotuotteiden lisäksi myös ennakkotilattavia tuotteita. Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tuotteen nimessä ja selkeästi esillä sivustolla.

Palautus- ja peruutusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tuote tai tuotteet meille 14 päivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Palautusoikeus on rajoitettu, mikä tarkoittaa, että tuotteen tulee olla samassa kunnossa, määrässä ja laadussa kuin vastaanottaessasi sen. Tuote on palautettava alkuperäisessä ja ehjässä pakkauksessaan. Tuotetta ei saa käyttää tavalla, joka selvästi alentaa sen jälleenmyyntiarvoa – esimerkiksi tuotteessa ei saa olla hajuveden tuoksua tai muita käytön merkkejä.

Tietyt tuotteet, kuten tutit, saippuat, huulipunat jne., voidaan palauttaa ainoastaan, jos niiden pakkaus on avaamaton. Tuotteita, joista puuttuu alkuperäiset tuotemerkit (hang tagit), ei hyväksytä palautettavaksi. Tuote on pakattava huolellisesti, eikä palautustarraa saa kiinnittää suoraan esimerkiksi kenkälaatikkoon tai vastaavaan pakkaukseen.

Kun palautuksesi on käsitelty, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Jos huomaat eron palauttamiesi tuotteiden ja meidän kirjaamiemme tuotteiden välillä, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä viiden päivän kuluessa.

Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit oston yhteydessä.

Olet itse vastuussa palautuslähetyksen kustannuksista ja tuotteesta mahdollisesti aiheutuvista vaurioista palautuksen aikana.
Et voi peruuttaa tilausta yksinkertaisesti kieltäytymällä vastaanottamasta pakettia.

Jos jätät paketin noutamatta ja se palautuu meille "ei noudettu" -merkinnällä, vähennämme 9 euroa tilauksesi palautussummasta.
Jos valitsit kotiinkuljetuksen ja kieltäydyt vastaanottamasta pakettia, veloitamme 5 euron käsittelymaksun.

Voit ostaa palautustarran suoraan verkkosivuiltamme tästä

Palautus tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen:
Blytækkervej 22, 7000 Fredericia, Tanska

HUOM: Voit palauttaa tuotteita Posti:n kautta enintään 250 euron arvosta. Jos palautuslähetyksesi arvo ylittää tämän summan, palautus tapahtuu omalla vastuullasi, eikä mahdollisia tappioita korvata verkkokauppa www.mollyogmy.fr:in toimesta.

Suosittelemme jakamaan palautettavat tuotteet useampaan pakettiin, jos niiden yhteenlaskettu arvo ylittää 250 euroa.

Reklamaatiot

Molly&My myöntää tuotteille 24 kuukauden virhevastuun Tanskan kuluttajansuojalain mukaisesti. Tämä kattaa viat, jotka ilmenevät tuotteen normaalin käytön yhteydessä. Reklamaation perusteella sinulla voi olla oikeus tuotteen korjaukseen, vaihtoon tai hinnanalennukseen, riippuen tilanteen luonteesta.

Jos haluat tehdä reklamaation tuotteesta, pyydämme käyttämään reklamaatioportaaliamme, jossa ilmoitat sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi, valitset tuotteen, jota reklamaatio koskee, ja liität mukaan kuvat havaitsemastasi viasta.

Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa virheen tai puutteen havaitsemisesta. Mikäli teet reklamaation kahden kuukauden sisällä virheen havaitsemisesta, se katsotaan aina tehdyn oikea-aikaisesti.

Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme kohtuulliset toimituskulusi. Tuote tulee aina lähettää meille asianmukaisesti pakattuna.

Muista säilyttää lähetyksestä kuitti – tarvitsemme sen mahdollisten kulujen korvaamiseksi.

Toimitus

Molly&My toimittaa tilaukset DHL:n ja Postin kautta (ellei toisin mainita) mahdollisimman pian tilauksen jälkeen annettuun toimitusosoitteeseen. Lähetämme paketteja varastoltamme maanantaista lauantaihin.

Toimituksen ajallaan saapuminen edellyttää, että kuljetusyritys noudattaa ilmoitettuja toimitusaikoja. Mikäli toimitus viivästyy merkittävästi (useita päiviä) tai jää kokonaan saapumatta, otathan meihin yhteyttä osoitteessa mail@mollyandmy.fi. Tällaisessa tapauksessa Molly&My lähettää uuden lähetyksen, mikäli tuotetta on yhä varastossa.

Toimitamme kaikkialle Suomeen. Kaikki lähetykset toimitetaan DHL:n tai Postin kautta ja toimituskulut alkavat 7 eurosta. Yli 99 euron tilauksissa toimitus noutopisteeseen on maksuton.

Voit lukea lisää toimitusvaihtoehdoistamme täältä.

Ennakkotilattavat tuotteet

Jos ostat ennakkotilattavan tuotteen, ilmoitamme tai arvioimme tuotekohtaisesti odotetun toimitusajankohdan tuotesivulla. Mikäli tilaukseesi sisältyy sekä varastotuotteita että ennakkotilattavia tuotteita, kaikki tuotteet toimitetaan yhdellä kertaa, kun ennakkotilattava tuote saapuu varastollemme. Sama koskee tilanteita, joissa tilaat useita ennakkotuotteita eri arvioiduilla toimitusajoilla – tilaus lähetetään vasta, kun kaikki ennakkotuotteet ovat varastossa.

Huomioithan, että emme välttämättä saa kaikkia kokoja samasta mallista kerralla. Tämän vuoksi osa ko'oista voidaan lähettää vasta myöhemmin, sen jälkeen kun ensimmäiset koot on jo vastaanotettu ja toimitettu.

Hinnat

Jos tuotteen hinta on selvästi virheellinen ja sinun olisi kohtuudella pitänyt huomata virhe, emme ole velvollisia toimittamaan tuotetta virheelliseen hintaan.
Mikäli tilaus on vahvistettu ja lähetetty tuotteilla, joiden hinta on ollut virheellisesti 0 euroa verkkosivun hinnoitteluvirheen vuoksi, lähetämme jälkikäteen laskun oikeasta hinnasta. Muussa tapauksessa tilaus on palautettava omalla kustannuksellasi.

Emme hyvitä asiakkaille hinnanmuutoksia, jotka tapahtuvat ostotapahtuman jälkeen, kuten alennusmyyntien tai outlet-tarjousten aikana. Tilaukset laskutetaan tilaushetkellä voimassa olevan hinnan mukaan. Tämä koskee myös kampanja-aikoja, jolloin hinnat voivat muuttua päivittäin.

Toimittajien hintojen muutoksista tai toimitusaikojen päällekkäisyyksistä johtuen pidätämme oikeuden siihen, että vastaanotetussa tuotteessa oleva hintalappu ei välttämättä vastaa verkkokaupassa ilmoitettua hintaa.

Emme tarjoa hintatakuuta (prismatch) – ei alennustuotteille eikä normaalihintaisille tuotteille.

Juhlapyhät ja kampanjapäivät

Suurten alennusmyyntien, juhlapyhien tai erityisten kampanjapäivien aikana toimitusajat voivat olla normaalia pidempiä.

Voit lukea lisää kampanjapäivistämme täältä.

Loppuunmyydyt tuotteet

Jos tuote on loppuunmyyty, teemme parhaamme saadaksemme sen jälleen saataville. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen mail@mollyandmy.fi ja kertoa, mistä tuotteesta on kyse – välitämme tiedon eteenpäin sisäisesti.

Tuotesivulla voit myös liittyä ilmoituslistalle, jolloin saat sähköpostin heti, kun tuote on jälleen varastossa.

Good Vibes Only -politiikka

Molly&My:llä ostokokemuksen ytimessä on GOOD VIBES ONLY – haluamme tarjota miellyttävän ja kunnioittavan kokemuksen asiakkaillemme, seuraajillemme sekä koko Molly&My-yhteisölle.

" I'll take care of you - Please take care of me"

Good Vibes Only -periaatteemme perustuvat yksinkertaisiin sääntöihin:

  1. Kohtelemme toisiamme kunnioittavasti, riippumatta siitä tunnemmeko toisemme vai emme. Emme hyväksy asiatonta tai loukkaavaa kielenkäyttöä – ei asiakkailta eikä henkilökunnaltamme.

  2. Toimimme kaikki hyvässä uskossa ja toisiamme arvostaen.

Odotamme innolla, että saamme palvella sinua näiden arvojen mukaisesti.

Tietosuojakäytäntö

Lue tietosuojakäytäntömme täältä.

Valitusmahdollisuudet

Jos haluat asiakkaana tehdä valituksen www.mollyandmy.fi -verkkokaupasta, voit tehdä sen Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisupalvelun kautta. Palveluun pääset tämän linkin kautta: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jos ilmenee erimielisyyksiä, toivomme, että otat ensisijaisesti yhteyttä meihin osoitteessa mail@mollyandmy.fi – pyrimme aina löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun.

Sovellettava laki ja oikeuspaikka

Kaikki ostajan ja MollyogMy ApS:n väliset riidat – mukaan lukien verkkokaupan www.mollyandmy.fi käyttöehtojen tulkinta – ratkaistaan Kööpenhaminan Meri- ja kauppatuomioistuimessa Tanskan lainsäädännön mukaisesti. Sopimuskielenä toimii tanska.