Palautus ja vaihto

Haluatko vaihtaa kokoa tai väriä, saitko väärän tuotteen tai onko sinulla reklamaatio?

Meiltä löytyy ratkaisu!

Haluan rahojen palautuksen

Ei ongelmaa! Osta palautustarra täältä ja lähetä tuote takaisin meille. Voit lukea palautusehtomme täältä.

Käsittelemme palautuksesi 2–5 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet lähetyksen varastollemme. Jos palautettu summa ei vastaa odotuksiasi, pyydämme ottamaan meihin yhteyttä viiden päivän kuluessa.

Kuinka pitkä palautusaika minulla on?

Molly&My-verkkokaupassa sinulla on 14 päivän palautusoikeus.
Ennakkotilauksissa tämä 14 päivän aika alkaa siitä päivästä, kun tilauksesi on lähetetty.

Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelyaika on yleensä 2–5 arkipäivää.
Alennusmyyntien tai juhlapyhien aikana käsittely voi kestää hieman kauemmin.

Hyvitämme summan mahdollisimman nopeasti, mutta pankkiviiveen vuoksi rahojen näkyminen tililläsi voi kestää yhden arkipäivän.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä: mail@mollyandmy.fi

Haluan vaihtaa tuotteen

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai väriin, tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta varmistaaksesi, että se on varastossa.
Sen jälkeen voit palauttaa alkuperäisen tuotteen meille.

Pitääkö minun maksaa palautuskulut itse?

Kyllä, palautuksen postikulut ovat asiakkaan vastuulla.
Voit kuitenkin helposti ostaa palautustarran kauttamme hintaan 8 euroa.

Osta palautustarra täältä.

En ole saanut palautustarraani

Jos et ole saanut palautustarraasi muutaman tunnin kuluessa, tarkista ensin sähköpostisi roskaposti-, mainos- tai roskakansio.

Jos et vieläkään löydä palautustarraa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: mail@mollyandmy.fi

Mistä voin ostaa palautustarran?

Voit ostaa palautustarran täältä.

Palautukseni palautui takaisin minulle

Näin voi käydä, jos alkuperäisen tarran viivakoodia ei ole yliviivattu tai peitetty kunnolla. Suosittelemme aina, että asetat uuden palautustarran suoraan vanhan päälle – tai peität alkuperäisen viivakoodin huolellisesti.

Jos palautuslähetys on palautunut sinulle takaisin, peitä alkuperäinen viivakoodi ja lähetä paketti uudelleen. Tämän pitäisi ratkaista ongelma.

Sain väärän tuotteen

Pahoittelemme tilannetta! Joskus virheitä voi tapahtua tilausten käsittelyssä.

Palauta virheellinen tuote meille – hyvitämme palautuskustannukset.
Jos haluat oikean tuotteen ja se on yhä varastossamme, lähetämme sen sinulle ilman lisäkustannuksia.

Minulla on reklamaatio

Jos tuote on viallinen tai puuttuu, hoidamme asian tietenkin asianmukaisesti.

Lähetä meille sähköpostitse nimesi, tilausnumerosi, virheen tai puutteen kuvaus sekä selkeät valokuvat, joista virhe näkyy.

Jos reklamaatio hyväksytään, käsittelemme sen ja hyvitämme mahdolliset kulut.

Lue lisää reklamaatioista täältä.